Hammasproteesit osamaksulla

Nyt on mahdollista hankkia hammasproteesit Svea-rahoituksella, tällöin rahaa jää myös muuhun elämiseen. Erämaksurahoitus  voidaan hakea vastaanotolla ja rahoituspäätös saadaan heti.

Soita ja kysy lisää!

 

 

 FI/ENG/SWE

Erämaksu 

Svea Storepay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa.

Voit maksaa ostoksesi luotolla osissa, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Käyttäessäsi ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu haluamaasi toimitusosoitteeseen, muussa tapauksessa ostokset toimitetaan Väestörekisteristä löytyvään osoitteeseesi.

Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Saat kaupan yhteydessä luottosopimuksen (3 kappaletta) jotka sinun tulee allekirjoittaa. Luottosopimukset allekirjoituksineen menee sinulle, kauppiaalle ja Svealle. Samalla saat myös luoton tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.

Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä. Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin edellä olevan linkin kautta. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai luottosopimuksestamme, jonka löydät osoitteesta www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Svea noudattaa henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.

Yhteystiedot:

Svea Ekonomi Ab, filial i Finland

Mechelininkatu 1 a

00180 Helsinki

Puhelin: 09 4242 3092

Sähköposti: webpay@svea.fi

 

www.sveawebpay.fi

Hire purchase

Svea Storepay  (hereinafter referred to as “Svea”) offers you the possibility to pay your purchases in instalments. This is possible once you have agreed the criteria for granting the credit and filled in your personal identity number at the cash register. If you utilise so-called strong authentication with your online bank codes (TUPAS), your purchases will be delivered to the delivery address you provide. Otherwise, the purchases are delivered to the address which is registered in the population register.

Choose the credit period most suitable to your needs. The credit has to be paid within the agreed period of time. This requires that you pay at least the agreed sum every month. You can naturally also pay the entire debt without any cost for the remaining credit period.

You will get purchase agreement (3 pieces) at the selling point. Sign all of the agreements and keep one to yourself and others are for seller and Svea. At the same time, you will also get the detailed terms and conditions for hire purchase, which you agree to by signing the agreement.

You may always contact customer service if you have questions concerning your credit, tel. +358 9 4242 3330 or email asiakasinfo@svea.fi.

If you fail to make payments and we have not been contacted about the payments, we will transfer the receivables to collection according to the regulations of the Consumer Protection Act. Please contact our customer service for more information on the terms and conditions as well as the service. Click here for the detailed terms and conditions. For additional information on remote sales and trading over the Internet, please see the website of the Consumer Authority at www.kuluttajavirasto.fi, or our credit facility agreement which can be found at www.sveawebpay.fi. Svea also follows the Personal Data Act. Additional information also on this legislation is available on the website of the Consumer Authority.

Contact information

Svea Ekonomi Ab, filial i Finland

Mechelininkatu 1 a

00180 Helsinki

Tel.: +358 9 4242 3092

Email: webpay@svea.fi

 

Delbetalning

Svea Storepay (nedan Svea) ger dig möjlighet att betala dina inköp i delar. Detta är möjligt efter att du har godkänt kriterierna för kreditgivningen och fyllt i din personbeteckning vid kassan. När du använder en s.k. stark identifiering med dina nätbankskoder (TUPAS) skickas dina inköp till den önskade leveransadressen. I annat fall levereras inköpen till den adress som finns registrerad för dig i befolkningsregistret. 

Du väljer den kredittid som passar dig bäst. Krediten ska betalas inom den avtalade tidsperioden. Detta förutsätter att du betalar minst det månatliga belopp som avtalats. Du kan naturligtvis även betala hela krediten på en gång utan kostnader för den outnyttjade kredittiden.

Du får (tre exemplar av) avbetalningsavtalet från säljaren. Underteckna alla tre, en är för dig och andra två är för säljaren och Svea. Samtidigt får du även närmare villkor för avbetalning, som du godkänner genom att underteckna dem.

I frågor som gäller din kredit kan du alltid kontakta kundtjänsten på 09 4242 3330 eller asiakasinfo@svea.fi.

Om betalningarna uteblir och du inte har kontaktat oss för att diskutera betalningarna överför vi vår fordran till indrivning enligt villkoren i konsumentskyddslagen. Mer information om villkoren och servicen får du av vår kundtjänst. Läs om närmare villkor här. Mer information om distansförsäljning och e-handel finns på konsumentverkets webbplats www.kuluttajavirasto.fi eller i vårt kontokreditavtal på www.sveawebpay.fi. Svea följer även personuppgiftslagen. Mer information om detta finns också på konsumentverkets webbplats.

Kontaktuppgifter

Svea Ekonomi Ab, filial i Finland

Mechelingatan 1 a

00180 Helsingfors

Telefon: 09 4242 3092

E-post: webpay@svea.fi

www.sveawebpay.fi